Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2007 15:09 - Blog.bg - един месец употреба
Автор: gadget Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2399 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здравейте!
Аз съм човекът, дето се подвизава под псевдонима gadget. Както и още един в пространството blog.bg. Вече в продължение на точно месец пиша тук. В този блог за хобитата си, а в другия (тайна кой - открийте сами!) пиша за мен и моите мисли. Искам да кажа какви са моите мисли след месец ползване за това пространство. Страхотно е! Гаджето ме нарече вманиачен, сестра ми - чатър (абсурдно...). Започнах случайно. Четейки един информационен сайт видях, че един от авторите има блог за свое пътешествие. Четях го редовно. За слонове, германци.... Една вечер нещо ми се случи и исках да споделя с гаджето ми. Само че тя имаше работа и нямаше как. И се сетих за това място тук. Знаех идеята, бях чел информация за блоговете. Направих си блог и писах. След няколк дни видях, че някой беше коментирал. И имаше интересни за мен неща. Писах един следващ път, и пак интересно отдолу. Това естествено в дргия блог. Четох другите блогове. От всеки намирах интересни и полезни неща. Гледах снимки, филмчета... Един ден реших, че трябва да пиша за нещата, които ме интересуват и да разбера дали има хора, на които им е интересно. Направих този блог. Днес става точно един месец. Отлетя много бързо. Все едно вчера писах за първи път. Не знаете, но аз много се притеснявам да изразявам писмено моите мисли. Мисля бързо и ми е трудно да оформям красиви изречения. За мен това си беше и изпитание. И се радвам, че има хора, които споделят и моя интересн към странните технологични и дизайнерски хрумвания. Ами това е май, че се притесних - толкова откровен - и както инаги ми е трудно да оиша всичко в мен, защото не мога да пиша толкова бързо и мислите се разбъркват, а след тях и тези редове! Целувам ви всички... айде само тези от женски пол!!

  Идеята всеки да пише за своите интереси и неща, които му се случват е страхотна. Информацията, различните мнения, комбинацията между снимки, текст и видео ми даде един много по-широк поглед върху заобикалящите ме действителност. Обиколих Витоша малко (аз съм от Шумен - София на картинка) с филмчето на една мацка; четох стихчетата на друга дама, в които тя разкриваше своята душевност; гледах снимки от Прага; живота в Пакистан вече не е тайна за мен; даже знам къде да се разходя из Банкок; четяйки за некоректната реклама и борната на един блогъ с нея аз се мотивирах да се боря с един интернет провайдър за моите права; четох за теорията на струните и филмче за двумерния свят... и още повече... и много още повече!!! Даде ми възможност, която Интернет не можа да ми даде за 7-те години ползване. Не че ги няма тези неща там. Има ги, но самото им намиране, и разбиране на български е трудно.

А тук е различно. Аз знам нещо и го споделям. Имам проблем, споделям и получавам съвети. Искам да кажа нещо и го казвам... Искам да чета за нещо, и тук го намирам на български език. Опит, знания, умения, информация събрани на едно място, на български език!!!
Благодаря! И все да ви има и да пишете!!!! Аз няма да се откажа, оставам си тук...



Тагове:   BG,   месец,   Blog,


Гласувай:
0



1. zari - Добре,
28.04.2007 15:27
искрени и насърчителни думи! Браво!
цитирай
2. noir - ~ N ~
28.04.2007 16:54
Питай ме мен. Вече знам, че съм повече от година тук и ... е пълна лудница. Яд ме е, че не мога да пиша много често :(
цитирай
3. mario3 - И аз...
28.04.2007 17:52
Ами то и при мен се случи по същия начин! Но изобщо не съжалявам, че се пристрастих... Успех!
цитирай
4. gioia - gadget :)
28.04.2007 19:25
Хайде приятелю.....употребявай го още дълги месеци и години :))))
поздрави!
цитирай
5. анонимен - Пристрастена, до болка......
28.04.2007 23:19
Имам си го като живо човече....с много гласове!
Хи, хи!
Дори е малко тъжно, че не мога да си го нося в дамската чанта например!
цитирай
6. superba - Novoto par4e na Mangasarian feat. Nufry
29.04.2007 13:26
Mojete da izteglite svobodno novota pesen "Party Stress" na Bratia Mangasarian feat. Nufry (Panican Whyasker) ot tehnia site <mangasarian.net>. Namira se v grafa "Primocia"! Priatno slu6ane!!!
цитирай
7. анонимен - хаиде,
30.04.2007 14:23
със здраве да си го ползваш.Даже да си призная от месеци се двуомях дали да си направя блог и все се отказвах по куп причини.Аз също трудно формирам изреченията (бързо ми тече мисълта,а бавно се пише),правя правописни грешки,нямам съществени идеи за какво да пиша,а и четох някъде,че често блогърите получават отврат.писания по имеила си и това съвсем ме беше отказало.Сега обаче,след твоя пост и последвалите коментари (все хубави),размислих и се престраших.Пък квото сабя покаже.По-късно (когато получа регистр),ще споделя мнението си може би.Успех-от zora
цитирай
8. gadget - Благодаря...
01.05.2007 01:52
... на всички за добрите думи! Много съм щастлив. Макар и все още малко болен...
цитирай
9. astra - Предпазливост
04.06.2007 13:25
ВЯРНО Еы ЧЕ Е ИНТЕРЕСНО ДА НАУЧАВАШ ЗА ЧОВЕШКИ ИСТОРИИ! Но да ли си съпричастен към тях или ти е всетая! Например аз си търся приятел в живота без обвързване, така да ме стопля и да има с кого да говоря за всичко без скандали. Били ми помогнал? astra
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gadget
Категория: Хоби
Прочетен: 396962
Постинги: 126
Коментари: 615
Гласове: 750
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930