Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 17:18 - Welcome back, Mr Georgiev!
Автор: gadget Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1371 Коментари: 4 Гласове:
0



Здравейте!
Преди 4 часа завърших семестриално! Чувствам се щастлив и започвам пак да пиша. За тези дни някои неща се промениха. Добих малко повече увереност в моите умения и способности. Взех 3 изпита с 6, което е странно!  И един с 3, което не е никак странно!!! ;)
Странни неща не са се случили. Двете ми шефки малко не бяха доволни от това, че три седмици повече учих, и по-малко обръщах внимание на работата. Занапред това ще се промени. Даже вчера успях да направя няколко от нещата, които бях обещал преди повече от половин година...
Изпитите бяха голям майтап. Ще ви напиша за тях...
Първият бе обявен за 13.00 ч. И аз след като съм си написал курсовата работа отивам добре подготвен. И... няма никой там. Добре, че имах телефона на една колежка (аз съм на индивидуален протокол) и звъня. И тя ми казва спокойно, че преди два дни сменили часа. Видели се на улицата и преподавателя казал, че иска друг час... Ето така аз започнах с фалстарт сесията. Мислите, дето ми минаха през главата бяха свързани предимно с лош късмет. И той не закъсня...
На втория изпит се явявам, след като 4-те почивни дни, които имаше в май месец аз прекарах учейки и правейки сървъри. И смятам, че поне един - два мога да направя... Уви, не успях. Лошо, мистър Зорге! И цак - 3! И декларация, че никога няма да доближавам Linux на по-малко от метър.
Идва и най-вълнуващия момент от сесията - третия изпит. Програмиране на C  и алгоритми. Чудо. Интересно. И четейки лист след лист, правейки 5-6 задачи реших, че съм се подготвил. В деня на изпита решавам да попрелистя лекциите. И чудо - това знам, онова знам, това знам, онова знам... Стори ми се странно! За първи път ми се случваше такова ччудо - напълно подготвен. Давам ти задачите и второ чудо - ама аз ги знам как се решават тези задачи!!! Странно. Реших и оценката беше закономерна (ех, че се надух) 6!!!
Четвърти изпит - имам само три дни. Първите два ми беше лошо, май исках да се разболея. Но нямаше как - в 10 вечерта сядам в деня преди изпита да пиша курсова работа. До 4 сутрнита малко повече от половината е готова. Ставам в осем и я довършвам. Гледам я - не е нищо особенно, но пък и аз съм почитател на семплото и информативно! Отивам на изпит. Не съм си поглеждал теорията, защото асистентката каза, че няма нужда! Втори правя презентация... Гласът ми в началото трепери. Само в началото... Сядам и получавам само хвалебствия. Странно! Нещо май се объркаха. И тъкмо чакаме оценки, но получаваме по 3 теоретични въпроса! Опала! Скръб и тъга настъпиха сред всички. Мисля си аз "Боже, боже, пак ме 3.. ако имам шанс"... Гледам въпросите - един го знам, защото съм работил подобно нещо. Втория ми напомня по един друг предмет теорията. Пиша каквото знам. Третия въпрос не го разбрах. И следващо чудо - доцента казва чудесно?! Хм, нещо май ми има, аз го "измуках" от пръстите, той - чудесно. Пита ме защо не съм писал по третия въпрос - Ми не съм чел за това - А не го ли знаеш - Кое? - Ами как се компресира аудио - Знам!!! и започвам да разказвам! И ново чудо - 6 в книжката!
Днес бях на второ явяване за пропуснатия - след 10 минути преглеждане на курсовата - 6 в книжката и път към дипломна работа!!!
Само едно ми е в главата (като на мъж) - Свършииииих! (с изпитите)
Целвуки на всички!
Довечера ще прегледам за новостите в любимата област!!!


Тагове:   Mr,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - AytvaNmA
26.05.2011 10:25
ThatВ’s more than ssenible! ThatВ’s a great post!
цитирай
2. анонимен - SlugKYAbMROCJ
27.05.2011 13:11
V4QPNT <a href="http://rcxzbimbcfjx.com/">rcxzbimbcfjx</a>
цитирай
3. анонимен - PhbOGwftfTvaXS
27.05.2011 17:42
QYNgSW , [url=http://cizqayddyoec.com/]cizqayddyoec[/url], [link=http://fgttyoammxli.com/]fgttyoammxli[/link], http://ocllkpjuiadv.com/
цитирай
4. анонимен - cyXEhJJzt
01.06.2011 15:09
1pI85C , [url=http://whoncqifrnue.com/]whoncqifrnue[/url], [link=http://qreazzlcwgeg.com/]qreazzlcwgeg[/link], http://ryiqcuwjolpj.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gadget
Категория: Хоби
Прочетен: 396981
Постинги: 126
Коментари: 615
Гласове: 750
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930