Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2007 22:05 - iPhone и манията около него
Автор: gadget Категория: Хоби   
Прочетен: 2143 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 15.07.2007 11:38


За първи път (лъжааааа, трети) път няма да представя тук луда джаджа. Искам да споделя изумлението си от това, което видях в Интернет пространството. Няколко дни бях повече зает с мене си и нямах време (пепел по главата) за тук. Та сядам днес да прегледам какво е ставало в Интернета, какви нови неща са се появили и ахвам. Навсякъде говорят за iPhone. Колко бил хубав, колко искали да го купят, опашки, кражби... Тези хора са се побъркали според мен. Клипчета за това как си купуват телефон, клипчета за това как го чупят... Опашки, новини, навалици. Всичко това за един телелфон. Не виждам особен смисъл в това. Мога да се нарека технократ, но толкова шум и навалица за нещо такова ми се струва извън границите на нормалното. Аз вече бях писал за евтината китайска алтернатива, която има и допълнителни възможбности, но за него май е нямало опашки. Как може човек да направи нещо за нещо, което вече е станало част от ежедневието. Дори според хората да е емблематично (според мен не е!), пак толкова да е жизнен и важен?
Исках да споделя, че ми е странно шумотевицата около това...



Тагове:   iPhone,   Около,   Него,   манията,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lorryaz - Лори:
04.07.2007 09:51
Китайската алтернатива (ако говориш за Meizu MiniOne или М8, че споровете как се казва са големи) не е излезнала още на пазара. Може би за това няма опашки. Иначе за нея и аз ще се редя ;) Тя определено си струва, а за iPhone-а според мене сичко се дължи на рекламата която му направиха. Много силен маркетинг и тва е. Телефона като телефон има адски много недостатъци за цената, която му е определена. Не може да дадеш 500 долара и да нямаш опция Мр3 тонове за звънене. Това е най-малкото....
Общо взето споделям мнението ти, че телефона не е чак толко емблематичен....даже хич...
Поздрави. Винаги чета блог-а ти с голям кеф :)
цитирай
2. gadget - Ами не, трябва да пишe iPhone!
04.07.2007 14:12
Обърках се. Извинявайте... Лори, благодаря!!! :) Ако знаех емотикона за целуване, да го бях сложил тук някъде...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gadget
Категория: Хоби
Прочетен: 396947
Постинги: 126
Коментари: 615
Гласове: 750
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930