Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 14:35 - Запази здрав iPod Nano
Автор: gadget Категория: Хоби   
Прочетен: 1843 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Няколко дни след като си купих телефона го изтървах на пода в един цех. 10-ина минути телефона се двоумеше дали да работи или да се развали. За мой късмет избра първото. Месеци по-късно видях, че се продават пластмасови калъфи за моя модел телефон. Веднага си купих. Не ми харесва да се чупят нещата в ръцете ми или около мен, пък си падам с нещо две леви ръце. Но след седмица с ужас установих, че пластмасовия калъф се е счупил. Беше странно. Та ако вие също си пазите джаджите, ето ви нещо ценно за iPod Nano. Калъфче, направено от титаний!!! Елегантно, с дизайн като от бъдещето, но и с цена от около 800 евро!? М-да, аз си нямам такава джаджа! А вие?

image

image

image

image

image



Тагове:   iPod,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kassandra - Моят престоя почти три месеца в с...
13.06.2007 16:31
Моят престоя почти три месеца в сервиза заради пукнато стъкло:((Нямали в наличност.....А иначе си работеше,но пукнатината ме дразнеше...:((
Искам такова калъфче:))
Дядо Коледааааааааааа аз бях добро момичеее:)))))))
цитирай
2. viovioi - ))
13.06.2007 17:09
Разгледах в блога всичките ти аварии.Ти или си терминатор или спайдермен.Ами ако не се чупат тези техники, заводите трябва да затворят.Нали така? А доколко схващам си доста на ти с техниката, и не ти ли е хрумвало че някои неща ги правят нарочно калпави, за да се купуват нови и нови.Е не е много етично, но за каква етика можем да говорим днес? Поздрави!!
цитирай
3. gadget - Много си права...
13.06.2007 17:12
... за чупенето и за купуването на нови. Но всеки човек трябва да има този избор, а не да му бъде налаган. Преди време немците правиха едни от най-здравите коли, не се чупеха и не си купуваха нови хората!!! Когато започвах да работя с компютри се носеше един слух за марка монитори, които се чупят до 3-4 месеца след изтичането на гаранцията... А пък тя сега модата се променя на няколко месеца и хората обичат модерните неща!!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gadget
Категория: Хоби
Прочетен: 396925
Постинги: 126
Коментари: 615
Гласове: 750
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930